اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / آفرهای شگفت انگیز بلیط هواپیما چارتری و ارزان / بلیط هواپیما کیش, بلیط چارتر کیش, بلیط ارزان کیش

بلیط هواپیما کیش, بلیط چارتر کیش, بلیط ارزان کیش

Vacation Thinkstock 780x520 - بلیط هواپیما کیش, بلیط چارتر کیش, بلیط ارزان کیش
بلیط هواپیما کیش, بلیط چارتر کیش, بلیط ارزان کیش

درباره سفر به کیش

بهترین زمان برای سفر به کیش ؟

کیش یکی از گرمسیرترین مناطق ایران است. از اواسط پاییز تا اواخر بهمن بهترین زمان برای سفر به این جزیره است. تابستان‌ها دمای جزیره تا ۵۵ درجه بالا می‌رود و همین تحملش را برای بسیاری افراد سخت می‌کند. اما اگر هدف شما از سفر آفتاب‌گرفتن باشد می‌توانید این فصل را برای رفتن به کیش انتخاب کنید.

هزینه‌های سفر به کیش ؟

کیش اقامت‌گاه‌های مختلفی دارد شما با کمتر از ۵۰ هزار تومان در شب می‌توانید اقامتگاه ارزانی در جزیره پیدا کنید اما هتل‌ّهای لاکچری زیادی هم وجود دارند که هزینه‌ی اقامت در بهترین اتاق‌های آنها بین یک تا چهار میلیون در هر شب است. غذا تنوع زیادی در جزیره دارد و شما با هر نرخی می‌توانید غذایی متناسب خریداری کنید.

راه‌های حمل و نقل در کیش

بهترین راه برای رفت و آمد در جزیره کیش کرایه دوچرخه است. با این کار هم به همیشه پاکیزه ماندن هوای این جزیره کمک می‌کنید و هم هزینه‌های کمتری متحمل می‌شوید. جز این تاکسی‌های زیادی در شهر هستند که قیمت‌ آنها بسیار مناسب است و به صورت دربستی فعالیت می‌کنند.

جاذبه‌های گردشگری شهر کیش چیست؟

کمتر کسی برای دیدن جاذبه‌های تاریخی به کیش سفر می‌کند با این حال این جزیره تاریخی غنی دارد. شهر باستانی حریره شاهدی برای این ماجراست. کشتی یونانی که امروزه تبدیل به نماد جزیره شده و پارک دلفین‌ها از دیگر جاذبه‌های این جزیره‌اند. البته سواحل زیبا و خلیج همیشه فارس هم دلیل اصلی سفر به کیش‌اند.

 

مطلب پیشنهادی

بلیط چارتری تهران به کیش

بلیط چارتری کیش – خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به کیش – ارزانترین قیمت بلیط هواپیما به کیش

خرید بلیط ارزان تهران به کیش خرید بلیط ارزان تهران به کیش رزرو بلیط هواپیما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.