اطـلاعیه بـروزرسانی و تـخفیف هـای ویژه سـایت :
خانه / بلیط هواپیما چارتری

بلیط هواپیما چارتری

[advanced_iframe src=”https://tikbal.ir” width=”100%” height=”1000″]

بلیط چارتر چیست؟

اگر تجربه سفر هوایی دارید و خرید بلیط بلیط هواپیما داشته باشید، باید تعداد زیادی از شرایط بلیط بلیت را شنیده باشید. به طور کلی، دو نوع بلیط هواپیما وجود دارد: بلیط های اجاره ای و بلیط های سیستم. بلیط سیستم نرخ ثابت تعیین شده توسط مقامات مربوطه است، در حالی که قیمت بلیط منشور یکسان نیست و نوسانات زیادی وجود دارد.
در حال حاضر تعدادی از اعضای هیئت مدیره وجود دارد که تمام یا تعدادی از بلیط های هواپیما را در یک زمان خریداری می کنند و به همین ترتیب برای فروش این بلیط ها در طول زمان. اعضای charterers قیمت را کاهش می دهند تا تمام بلیط های آنها فروخته شود و صندلی ها خالی نشوند. به طور طبیعی، با توجه به زمان پرواز، اگر بلیط ها هنوز در دسترس باشند، چارترمان قیمت ها را دوباره کاهش می دهد. به همین دلیل است که مقادیر پرواز هواپیمایی ارزان تر از بلیط های سیستم در برخی موارد است. البته ارزان بودن بلیط منفرد دائمی نیست و در موارد خاص اتفاق می افتد.

بلیط چارتر یا سیستمی؟

ممکن است فرض شود که مسافران که بلیط های منشور را خریداری می کنند سفر بهتر، در حالی که چنین تصور کاملا اشتباه است. خریداران هواپیمایی فریبنده شرایط مشابه با خریداران سیستم بلیط، نوع پرواز، نوع صندلی، کابین و غذا را تجربه خواهند کرد. حتی امکان خرید بلیط اجاره کلاس کسب و کار وجود دارد. بنابراین، شرایط پرواز بلیط های هواپیمایی، منشور و سیستم نیستند، اما به طور کلی تفاوت بین این دو، که در زیر اشاره می شود وجود دارد.

چه زمانی بلیط چارتر نخریم؟

هنگامی که شما با فرزندان خود هستید.
بلیط منفرد برای کودکان را خریداری نکنید!

قیمت بلیط اجاره هواپیما برای همه سنین یکسان است، در حالی که بلیط های سیستم برای نوزادان و کودکان در درصد پایین تر فروخته می شود. بنابراین اگر شما با عزیز عزیزان خود سفر می کنید، به جای خرید یک بلیط منفرد، یک بلیط سیستم را خریداری کنید. ما پیشنهاد می کنیم که برای تمامی همکاران مسافر هواپیما چارچوب را محاسبه کنید و سپس بلیط سیستم را برای همان مسیر محاسبه کنید، با توجه به بلیط های ارزان تر برای نوزادان و کودکان و در نهایت هزینه های کلی را مقایسه کنید.

زمانی که از انجام سفر خود اطمینان ندارید.
بلیط چارتر معمولا کنسلی ندارد

بلیط چارتر هواپیما تنها در شرایطی است که شما در مورد سفر خود کاملا مطمئن هستید، زیرا تنها چند بار از بلیط منقضی شده است. علاوه بر این، درصد جریمه حمل و نقل برای بلیط های منفرد بالا است. در حالی که این برای بلیط های سیستم امکان پذیر است، پس از محاسبه یک ترخیص کالا، بخشی از قیمت بلیط را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، هر دو سیستم بلیط و بلیط منشور می توانند تاریخ را تغییر ندهند و نام مسافر را تغییر دهند. در صورت اشتباه یا نیاز به تغییر، یک بلیط قبلی باید صادر و یک بلیط جدید صادر شود.

زمانی که در ایام پرسفر قصد سفر دارید.
بلیط چارتر الزاما ارزان نیست!

همیشه به دنبال خرید پرواز چارتر نباشید. همان طور که گفته شد بلیط چارتر به این دلیل در بسیاری از مواقع ارزان‌تر است که چارترکننده می‌خواهد تمام بلیط‌هایش را بفروشد، بنابراین قیمتش را کاهش می‌دهد. اما در ایام پرسفر سال که بلیط‌های چارترکننده به سرعت به فروش می‌روند، قیمت بلیط هواپیما چارتر معادل با قیمت بلیط سیستمی است و چه بسا در بسیاری از موارد در ایام پرسفر مانند تعطیلات، قیمت بلیط چارتر هواپیما گران‌تر از بلیط سیستمی باشد.
جستجو و خرید آسان پرواز چارتر

چگونه بلیط چارتر را کنسل کنیم؟

بلیط‌های چارتر اصولا غیرقابل استرداد هستند، اما تیک بال در تلاش است به منظور جلب رضایت کاربران، تا حد ممکن استرداد بلیط چارتر را انجام دهد. گفتنی است استرداد بلیط‌های چارتر شامل بلیط‌هایی می‌شود که با نرخ مصوب خریداری شده‌اند. به زبان ساده، استرداد بلیط چارتر شامل بلیط‌هایی که با قیمت‌های خیلی پایین خریداری شده‌اند، نخواهد شد.
هزینه جریمه بلیط‌های چارتر از لحظه صدور بلیط در نظر گرفته می‌شود؛ میزان جریمه را نیز تامین‌کننده‌ها (چارترکننده‌ها) مشخص می‌کنند و تیک بال در این زمینه دخالتی ندارد. اما به عنوان توضیح کلی هر چه به زمان پرواز نزدیک میشویم درصد جریمه بلیط چارتر بیشتر می‌شود. در اکثر مواقع در فاصله یک روز مانده به پرواز (و روز پرواز) بلیط چارتر غیرقابل استرداد می‌شود.

بلیط چارتر خارجی

بلیط‌های چارتر اصولا غیرقابل استرداد هستند، اما تیک بالدر تلاش است به منظور جلب رضایت کاربران، تا حد ممکن استرداد بلیط چارتر را انجام دهد. گفتنی است استرداد بلیط‌های چارتر شامل بلیط‌هایی می‌شود که با نرخ مصوب خریداری شده‌اند. به زبان ساده، استرداد بلیط چارتر شامل بلیط‌هایی که با قیمت‌های خیلی پایین خریداری شده‌اند، نخواهد شداما بلیط‌های چارتر تیک بال منحصر به مقاصد داخلی نیست. شما می‌توانید از گزینه بلیط هواپیما خارجی تیک بال استفاده کنید و بلیط خارجی چارتر نیز بخرید. برای خرید بلیط خارجی این مراحل را طی کنید:
۱٫ به بخش پرواز خارجی وب‌سایت تیک بال مراجعه کنید.
۲٫ بسته به نوع نیازتان، بلیط یک‌طرفه یا دوطرفه را انتخاب کنید. شهر مبدا و مقصد را مشخص و پس از تعیین تاریخ سفر، روی «جستجو» کلیک کنید.
۳٫ در کنار لیست نمایش داده‌شده، گزینه چارتر را انتخاب کنید تا همه بلیط‌های چارتر به صورت یک‌جا نمایش داده شود.
خرید بلیط لحظه آخری خارجی و رزرو رایگان پرواز خارجی را هم می‌توانید به همین ترتیب انجام دهید.

نکات کلیدی خرید بلیط چارتر ارزان

۱٫ اگر به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستید و می‌خواهید بلیط پرواز چارتر بخرید، پس از اینکه لیست بلیط‌های چارتر برای شما نمایش داده شد، اگر بلیط ارزانی یافتید بی‌معطلی بلیط را بخرید زیرا بلیط‌های ارزان مشتری زیاد دارند و سریع فروخته می‌شوند.
۲٫ چنانچه بلیط ارزان پیدا نکردید، اگر محدودیتی در تاریخ سفر ندارید می‌توانید کمی انعطاف نشان دهید و روزهای قبل یا بعد تاریخ مورد نظرتان را بگردید.
۳٫ بلیط لحظه آخری هواپیما، نوع دیگری از بلیط چارتر هواپیما است؛ این بلیط در زمان بسیار نزدیک به پرواز، ارزان‌تر از وقت معمول فروخته می‌شود. به خاطر داشته باشید بلیط لحظه آخری ارزان را در فصل کم‌سفر و خلوت می‌یابید؛ در زمان‌های پرسفر هر چه به زمان پرواز نزدیکتر شویم، بلیط‌ هواپیما افزایش قیمت دارد. اگر می‌خواهید بلیط لحظه آخری هواپیما بخرید، هر زمانی باید آماده سفر باشید، زیرا ممکن است به طور غیرمنتظره با یک بلیط لحظه آخری ارزان مواجه شوید.
۴٫ اگر می‌خواهید برای سفرتان بلیط چارتر هواپیما بخرید، و در صورتی که بلیط مسیر رفت را با قیمت ارزان یافتید، پیش از خرید، چک کنید که بلیط برگشت هم با قیمتی منطقی وجود داشته باشد. بسیار دیده شده که افراد بلیط رفت را بسیار ارزان خریده‌اند اما در مقصد و برای برگشت مجبور شده‌اند بلیط‌های گران‌تر از حد معمول بخرند

مسیرهای پرطرفدار پرواز چارتر

بلیط چارتر مشهد

مسافران هوایی به دلیل قیمت پایین‌تر روی خوشی به بلیط پرواز چارتر نشان می‌دهند. در میان تمام بلیط‌های چارتر، برخی مسیرها طرفداران بیشتری دارند. بنابر اعداد و ارقام، پرترددترین فرودگاه کشور در زمینه پروازهای داخلی پس از فرودگاه مهرآباد، فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد است. به همین نسبت بلیط‌های چارتر به مقصد مشهد نیز طرفداران بیشتری دارد. بنابراین در میان پروازهای داخلی، بلیط چارتر تهران مشهد در مسیر رفت و بلیط چارتر مشهد تهران برای بازگشت جز پرطرفدارترین مسیرها برای پروازهای چارتر داخلی هستند.

بلیط چارتر استانبول

همان‌طور که اشاره شد، در تیک بال بلیط پرواز چارتر برای بسیاری از مقاصد خارجی نظیر استانبول و تفلیس نیز فروخته می‌شود. بلیط چارتر تهران استانبول و بلیط چارتر استانبول تهران، از پرطرفدارترین بلیط‌های چارتر خارجی تیک بال به شمار می‌آیند. برای خرید بلیط چارتر استانبول و تفلیس و سفر به این مقاصد دیدنی کافیست نام‌شان را در تیک بال جستجو کنید تا لیستی از بلیط‌های موجود برای شما نمایش داده شوند.

بلیط هواپیما چارتری

بلیط هواپیما سیستمی

 پرداخت آنلاین صدور آنی تمامی ایرلاین ها تخفیف ویژه. بلیط های چارتری ارزان. فروش بلیط های داخلی. خرید بلیط تهران به مشهد. خرید بلیط تهران کیش چارتر. فروش بلیط هواپیما. فروش بلیط تهران به اهوازبلیط هواپیما تهران اصفهان. گارانتی ارزانترین قیمت.